لیست قیمت جعبه آتش نشانی پامچال

رشد بالای جمعیت در چند دهه گذشته باعث شده است که ساخت و ساز افزایش پیدا کند و از طرفی رعایت اصول ایمنی یک بخش اجباری در ساختمان سازی می باشد و ساختمان هایی که اصول ایمنی را رعایت نکرده باشند مجوز های لازم را نخواهند گرفت و به مشکلات زیادی بر میخورند. یکی از این نکات ایمنی، رعایت دستور العمل های آتش نشانی می باشد. جعبه های آتش نشانی یا فایر باکس ها یکی از تجهیزات آتش نشانی هستند که استفاده از آن ها در ساختمان ها ضروری است و به طور کلی می بینید که در ساختمان های مسکونی و تجاری امروزی در هر طبقه یک جعبه آتش نشانی برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است. یکی از تولید کنندگان با سابقه جعبه آتش نشانی که محصولات آن از نظر کیفیت دارای رتبه خوبی هستند بعد از جعبه آتش نشانی و ایمنی مزینانی M.F.M گروه های زیادی در این امر فعالیت دارند که در ادامه به بررسی و مقایسه جعبه آتش نشانی مزینانی و جعبه آتش نشانی بعضی برندها همچون جعبه آتش نشانی پامچال خواهیم پرداخت.

تاریخچه جعبه آتش نشانی

مصنوعات فلزی مزینانی بیشتر از نیم قرن است که فعالیت اختصاصی در زمینه تولید جعبه های آتشنشانی و ارائه تجهیزات ایمنی و آتشنشانی با مارک و برند M.F.M را آغاز کرده است از این رو در بجث تولید جعبه آتش نشانی نسبت به برند پامچال توانسته بسیار موفق تر عمل نماید. فروشگاه مزینانی دارای چندین نمایندگی انحصاری در سطح کشور می باشد و توانسته است با حضور در نمایشگاه های اختصاصی با هدف ارائه خدمات با بهترین کیفیت، قدرت و اعتبار خود را به تمام رقبای خود اثبات کند. گستره محصولات مزینانی به قدری است که می تواند به نیاز های تمام مشتریان خود پاسخ دهد.

فایرباکس مزینانی مدل  h125

محصولات گروه صنعتی مزینانی

فروشگاه مزینانی به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های تخصصی جعبه آتش نشانی، با لیست مشتریان و طرف قرارداد های معتبر توانسته است که نام خود را به عنوان یکی از فروشندگان معتبر جعبه های آتش نشانی و نمایندگی معتبر چندین برند مختلف را داشته باشد. لیست محصولات فروشگاه مزینانی در ادامه قرار داده شده است.

  • جعبه آتش نشانی تک درب
  • جعبه آتش نشانی دو قلو
  • جعبه آتش نشانی دو طبقه
  • جعبه آتش نشانی جاکپسولی
  • جعبه آتش نشانی فایبرگلاس
  • جعبه کمک های اولیه
  • جعبه آتش نشانی استیل
  • جعبه آتش نشانی پایه دار
  • جعبه آتش نشانی ایستاده
  • متعلقات جعبه آتش نشانی
  • کپسول آتش نشانی
  • اسپرینکلر
  • گوی اطفای حریق

انواع جعبه های آتش نشانی 

 جعبه آتش نشانی دوقلو برند مزینانی

یکی از محصولات منحصر بفرد فروشگاه مزینانی جعبه آتش نشانی دوقلو می باشد. جعبه آتش نشانی دوقلو مزینانی دارای دو محفظه می باشد  که یکی برای نگهداری کپسول آتش نشانی و دیگری برای نگهداری قرقره و شیلنگ می باشد.  جعبه آتش نشانی دو کابین، جعبه آتش نشانی دو قلو فلزی و جعبه آتش نشانی دوقلو استیل از محصولات برند مزینانی هستند که کیفیت آن ها بر کسی پوشیده نیست.

محصولات گروه صنعتی پامچالجعبه آتش نشانی پایه دار و ایستاده برند مزینانی

جعبه آتش نشانی پایه دار و ایستاده از دیگر محصولات فروشگاه مزینانی می باشد که می توانید تنوع طرح در این محصولات را مشاهده کنید.

جعبه آتش نشانی پایه دار و ایستاده برند مزینانی

جعبه آتش نشانی استیل مزینانی

جعبه های آتش نشانی استیل از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد، در ادامه تصویر این جعبه آتش نشانی استیل نمایش داده شده است. جعبه آتش نشانی استیل از ورق استیل تهیه شده است و دارای روکش کروم و نیکل است. این جعبه دارای ماندگاری بالایی می باشد. جعبه آتش نشانی استیل متناسب با نیاز در در آپارتمان ها، هتل ها یا کارخانجات و ... شلنگ، نازل، قرقره، شیر و کوپلینگ، کپسول آتش نشانی و ... قرار می گیرد. این محصول یکی از محصولات پرفروش فروشگاه مزینانی می باشد.

جعبه آتش نشانی استیل پامچال

فایرباکس

این محصول به صورت تک کابین ، دوکابین ، شیشه ای و فایرباکس توکار موجود می باشد.

فایرباکس مزینانی مدل h125
جعبه آتش نشانی دو کابین یکی از محصولات پر طرفدار گروه صنعتی مزینانی است که می تواند به صورت خالی یا همراه با تجیهزات ارائه شود. جعبه آتش نشانی دوکابین دارای لوله نواری هست که باعث می شود آب با فشار بسیار زیاد به بیرون منتقل شود که در اطفاء حریق آتش سوزی های بزرگ در کارخانجات و پالایشگاه ها و ... بسیار کاربردی است. برای دریافت راهنمایی در رابطه با انواع جعبه های آتش نشانی که در بالا به آن اشاره کردیم کافیست با فرشگاه مزینانی در تماس باشید تا از راهنمایی های کارشناسان ما بهرمند شوید.قیمت جعبه آتش نشانی بسته به جنس آن متفاوت است. ابعاد نیز در قیمت جعبه آتش نشانی از فاکتور مؤثر است. برای اطلاع از قیمت جعبه آتش نشانی مزینانی می توانید به صفحه محصولات مزینانی مراجعه کنید و یا با تلفن های تماس قرار داده شده در سایت، تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه