شرکت های تولید کننده پودر آتش نشانی

پودر آتش نشانی یکی از مواد کارآمد برای خاموش کردن آتش سوزی هایی در اثر اتصالی الکتریکی، آتش سوزی مایعات قابل اشتعال و قابل استفاده برای تولید فوم های آتش نشانی هستند. شرکت هایی هستند که در ایران تولید کننده پودرهای آتش نشانی هستند و در این مطلب از گروه مزیانی قصد داریم این شرکت های تولید کننده پودر آتش نشانی را به شما معرفی کنیم.

 

شرکت های تولید پودر آتش نشانی در ایران

ایران از قبل انقلاب تا امروز رشد بسیار خوبی در زمینه تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز در صنعت آتش نشانی تعبیه شده است و شرکت ها کارآزموده و حرفه ای را به این صنعت معرفی کرده که در ادامه این موارد را با هم بررسی و شرکت های پیشتاز در راستای تولید پودر های آتش نشانی را خدمت شما معرفی می کنیم.

 

شرکت صنایع شیمیایی لوشاره

این شرکت در سال 1364 تاسیس و در زمینه تولید انواع پودر و فوم آتش نشانی شروع به فعالیت کرد. این شرکت که تحت لیسانس کمپانی پروساک آلمان می باشد برای تولید محصولات خود از ماشین آلات پیشرفته و به روز ساخت کشور سوئیس استفاده کرد و به این صورت با بیش از 30 سال سابقه تبدیل به یکی از تامین کنندگان اصلی پودر آتش نشانی در کشور است. این شرکت علاوه بر دارا بودن پروانه استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقاتی صنعتی ایران، دارای گواهی های IWT و APRAGAZ از کمپانی های معتبر اروپایی می باشد و همین کیفیت محصولات تولید شده شرکت لوشاره را تضمین می کند. این شرکت تامین کننده مواد اطفاء حریق برای ارگانها و سازمان های مهمی مانند: شرکت ملی گاز ایران و شرکت انتقال گاز در استان های مختلف، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در استان های مختلف، شرکت ملی یخش فرآورد های نفتی در استان های مختلف، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، نیروی هوائی ، نیروی زمینی و نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان های آتش نشانی در سراسر کشور است.

کارخانه تولید

شرکت مهار حریق کاسپین

اینشرکت در مهر ماه سال 1392 تاسیس شد و با یک تیم مهندسی و فنی با تخصص و مهارت بالا فعالیت خود را در زمینه تولید انواع فوم های آتش نشانی، انواع پودر های آتش نشانی شروع کرد. این واحد تولیدی در منطقه صنعتی زیباشت کرج واقع شده است و استفاده از تجهیزات به روز و مدرن در راستای تولید مواد اطفاء حریق و همچنین آزمیشگاهی مجهز برای تعیین کیفیت محصولات تولید شده در این واحد تولید وجود دارد و کیفیت محصولات این شرکت را تضمین می کند. تبادل نظر با کارشناسان خبره، استفاده از منابع اطلاعاتی دقیق، به کارگیری پرسنل متخصص و دارای دانش فنی بالا توانسته تا امروز رضایت مشتری های خود را جلب کند و در بازار رقابتی این روزها گام های موثری بردارد.

 

شرکت تولیدی باران مازند

این شرکت با شماره ثبت 2081 تولید کننده پودر آتش نشانی و کپسول آتش نشانی برای اطفاء حریق دستی است. شرکت تولیدی باران مازند از سال 1379 زیر نظر سرمایه گذران بخش خصوصی کارخانه ای به مساحت 3000 متر ساخته شد و در راستای تولید پودر و مواد آتش نشانی شروع به کار کرد. این شرکت در سال 1381 گواهینامه استاندارد خود را در یافت کرد و سپس در سال 1384 توانست گواهی بین المللی 2008 :9001 ISO را از شرکت YVU NORD آلمان اخذ کند و بتواند اولین شرکتی تولید پودر و کپسول آتش نشانی باشد که توانسته است این گواهینامه را دریافت کند. این شرکت با ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی زیادی قرارداد دارد که مهمترین آن ها عبارتند از:

شرکت تولیدی باران مازند طرف قرارداد با ارگان های دولتی و شرکتهای خصوصی مختلف می باشد بطور مثال: صنایع تولیدی، سازمان آتش نشانی، بیمارستانها، بانک ها، مدارس، تامین کننده ماموت دیزل، تامین کننده خودرو سازی سایپا و سایپا دیزل، تامین کننده ایران خودرو، تامین کننده ایران خودرو دیزل.

شرکت تولید پودر آتش نشانی

شرکت صنایع آتش بس پارس

این شرکت با بیشتر از نیم قرن تجربه در خصوص تولید انواع پودرهای آتش نشانی، فوم هایی که در سیستم های اطفاء حریق در ایران توانسته است با استفاده فناوری روز دنیا و با استفاده از تجربه و تخصص پرسنل مجرب خود، به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید پودر آتش نشانی شناخته می شود. این شرکت دراای اعتبار و سابقه بین المللی درخشانی می باشد و از سال 1343 که شروع به کار کرده تا امروز توانسته محصولات خود را نظر کیفیتی با استاندارد های معتبر بین المللی اروپا مطابق کند. علاوه بر تولیدات محصولات مربوط به آتش نشانی این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه در این خصوص نیز فعالیت دارد و همین باعث می شود که هر روز شاهد پیشرفت محصولات آن باشیم. گروه صنعتی مزینانی ارائه دهنده انواع تجهیزات آتش نشانی و اطفاء حریق از جمله فایرباکس، کپسول و .. میباشد.

نوشتن دیدگاه