فروش اینترنتی جعبه آتش نشانی استاندارد

از جعبه آتش نشانی برای اطفا حریق استفاده می شود. استفاده از انواع جعبه آتش نشانی بسته به محل مورد نظر و کاربرد آن متفاوت است. با استفاه از جعبه های آتش نشانی می توان قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی تا حد زیادی آتش را کنترل و یا خاموش کرد. جعبه های آتش نشانی در سایز ها و انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند اما آنچه در این میان اهمیت دارد استاندارد و کاربردی بودن این جعبه هاست. اگر جعبه های آتش نشانی به صورت استاندارد تهیه نشوند می توانند خطرناک باشند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مزینانی بهترین و استاندارد ترین نوع جعبه آتش نشانی را تهیه نمایید.

 فروش اینترنتی جعبه آتش نشانی استاندارد

انواع جعبه آتش نشانی استاندارد

انواع جعبه آتش نشانی را می توان بر اساس مشخصات و کاربرد های متفاوت در گروه های مختلفی دسته بندی کرد. متداول ترین نوع طبقه بندی کردن جعبه های آتش نشانی به صورت روکار و توکار می باشد. فروشگاه اینترنتی مزینانی با سابقه فروش بالای جعبه های روکار و توکار علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت آمادگی پاسخ گویی به سوالات مشتریان و راهنمایی به آن هاست.  مزینانی تولید کننده جعبه آتش نشانی استاندارد و با کیفیت در کشور می باشد که ساخت جعبه آتش نشانی را بصورت سفارشی نیز انجام می دهد.
نوع دیگر طبقه بندی کردن جعبه های آتش نشانی براساس کاربرد آن ها می باشد.

جعبه آتش نشانی تک کابین

انواع جعبه آتش نشانی تک کابین یا جعبه آتش نشانی تک درب فلزی با ویژگی ضد اسید و دارا بودن کاربرد های ویژه جهت نگهداری قرقره و نگهداری شیلنگ های تخت در فروشگاه اینترنتی مزینانی قابل رویت، مقایسه و سفارش هستند.

 جعبه آتش نشانی دو طبقه عمودی

جعبه های دو طبقه ارائه شده فروشگاه مزینانی شامل امکانات زیر می باشند:

  • هوزریل آتش نشانی
  • تجهیزات سیستم خشک
  • خاموش کننده دستی به تعداد دلخواه
  • قرقره مخصوص شیلنگ برزنتی
  • و ...

جعبه آتش نشانی دو کابین افقی

فروشگاه اینترنتی مزینانی مفتخر به فروش جعبه آتش نشانی دوقلو با ویژگی های زیر می باشد:

  • هوزریل آتش نشانی
  • تجهیزات سیستم خشک
  •  خاموش کننده دستی به تعداد دلخواه
  • دارای سیستم هوزرک آتش نشانی با خاموش کننده های دستی به تعداد دلخواه
  • قرقره مخصوص شیلنگ پهن برزنتی به همراه خاموش کنده دستی به تعداد دلخواه

جعبه آتش نشانی را از کجا تهیه کنیم

جعبه خاموش کننده دستی آتش

ساخت این نوع از جعبه ها با توجه به مواردی مانند محل قرارگیری، تعداد خاموش کننده و ... طراحی و ساخته می شوند. برای سفارش انواع کپسول آتش نشانی با خرید از فروشگاه اینترنتی مزینانی می توان بهترین نوع جعبه آتش نشانی موجود در بازار را تهیه نمود.
نصب جعبه آتش نشانی
نحوه نصب جعبه های آتش نشانی باید به گونه ای باشد که در صورت آتش سوزی به بهترین شکل ممکن امکان دسترسی به جعبه را ایجاد کند. این جعبه باید در معرض دید عموم باشد. به طور معمول جعبه های آتش نشانی را در ورودی یا خروجی ساختمان ها یا در لابی و سالن های بین طبقات استفاده می شود. راه پله های اضطراری نیز یکی از بهترین مکان ها برای نصب جعبه های آتش نشانی می باشند.

خرید آنلاین جعبه آتش نشانی استاندارد 

برای خرید جعبه های آتش نشانی باید از شرکت های معتبر نسبت به خرید اقدام نمود. گروه صنعتی مزینانی به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان جعبه و تجهیزات مربوط به اطفا حریق آمادگی ارائه انواع خدمات به مشتریان را داراست.
برای خرید محصولات و تجهیزات مربوط به سیستم اطفا حریق می توان به دو صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمود. در خرید اینترنتی از فروشگاه مزینانی می توان با مراجعه به سایت این فروشگاه انواع جعبه های آتش نشانی، کاربرد، ویژگی ها، قیمت و ... آن را مشاهده کرد.
از جمله خدماتی که گروه صنعتی مزینانی برای مشتریان فراهم کرده است امکان ساخت انواع جعبه آتش نشانی با توجه به سلیقه مشتری می باشد هم چنین برای خرید تجهیزات مربوط به جعبه آتش نشانی می توان به صورت تکی به خرید آن ها اقدام نمود. جعبه آتش نشانی مزینانی را می توان هم به صورت باکس خالی و هم با تجهیزات و متعلقات سفارش داد.

نوشتن دیدگاه