جعبه آتش نشانی دیجی کالا

فایر باکس یا جعبه آتش نشانی در واقع محفظه ای جعبه مانند است که برای نگهداری وسایل اطفاء حریق مورد استفاده قرار می گیرد. این جعبه ها در سایز ها و اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.
استفاده از این جعبه در آپارتمان ها، ادارات، انبار ها، کارگاه ها و کارخانه ها لازم و ضروری است و در مواقع اضطراری می توان از آن برای اطفاء حریق استفاده نمود. استفاده از جعبه های آتش در لحظات اولیه ی شروع آتش سوزی می تواند به صورت چشمگیری از گسترش آتش سوزی جلوگیری کند.
یکی از فروشگاه های معتبر خرید جعبه آتش نشانی سایت دیجی کالاست که محصولات مختلفی را از معتبرترین برندها به فروش می رساند. جعبه های آتش نشانی مزینانی ازجمله برترین جعبه های آتش نشانی هستند که در دیجی کالا به فروش می رسند.

ویژگی های جعبه آتش نشانی دیجی کالا

این جعبه ها در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شود. جنس جعبه آتش نشانی دیجی کالا معمولا استیل و یا فولاد است و به رنگ های قرمز، خاکستری و یا نقره ای (استیل) در بازار موجود هستند. بر روی جعبه آتش نشانی علامت اختصاری F درج شده است که مخفف Fair است. جعبه آتش نشانی مزینانی که در دیجی کالا فروخته می شوند دارای ابعاد و سایز های مختلفی هستند و با توجه به ابعاد آن ها محتویاتشان نیز می تواند متفاوت باشد.
معمولا در فایر باکس ها وسایلی مثل شلنگ، نازل، شیر، قرقره، کوپلینگ و کپسول آتش نشانی نگهداری می شود. مدل های دیگری از جعبه آتش نشانی مزینانی در سایت دیجی کالا موجود هستند که سایز کوچکی دارند و برای نگهداری کپسول های آتش نشانی استفاده می شوند. یعنی می توان گفت در این جعبه ی کوچک فقط کپسول آتش نشانی قرار داده می شود. جعبه ها معمولا در محیط هایی نصب می شوند که بتوان به راحتی از آن ها استفاده نمود و در کنار درب های ورودی و خروجی، مناسب ترین فضا ها برای نصب جعبه ی آتش نشانی است.

ویژگی های جعبه آتش نشانی دیجی کالا

جعبه آتش نشانی استیل مزینانی

استفاده از جعبه های آتش نشانی در بسیاری از مکان ها لازم و ضروری است ولی بسیاری از افراد معتقدند که ظاهر جعبه آتش نشانی ممکن است فضای داخلی منزل یا تالار تشریفات را تغییر دهد. در نتیجه استفاده از جعبه های استیل می تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد. جعبه های استیل ضد سایش و خوردگی هستند و استفاده از آن ها در محیط های مرطوب و نمناک می تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده و تغییر رنگ ندهد. بعضی از مدل های جعبه آتش نشانی مزینانی که دیجی کالا نسبت به فروش آن ها اقدام کرده از جنس استیل هستند. در ساخت این نوع جعبه ها سعی شده از مرغوب ترین جنس استیل استفاده شود. بر روی جعبه های آتش نشانی علائم اختصاری چاپ می شود. این چاپ توسط رنگ های مخصوصی انجام می شود و درب پس از چاپ علائم در کوره پخته شده تا بر اثر شرایط جوی تغییر رنگ ندهد. درون جعبه های استیل وسایل مختلفی قرار می گیرد. جعبه های مورد استفاده در محیط های پر خطر، ابزار و تجهیزات بیشتری دارد. محیط هایی که از نظر ایمنی در درجه ی بالاتری قرار می گیرند، معمولا از تجهیزات کمتری در جعبه آتش نشانی استفاده می کنند.

جعبه آتش نشانی استیل مزینانی

بررسی قیمت جعبه آتش نشانی دیجی کالا

قیمت جعبه آتش نشانی دیجی کالا بر اساس فاکتور های مختلفی متفاوت است. ضخامت، ابعاد و جنس جعبه ها می تواند بر روی قیمت آن ها تاثیر گذار باشد. طبیعتا جعبه هایی با ابعاد بزرگتر، قیمت بیشتری دارند. جنس جعبه آتش نشانی نیز در قیمت آن ها موثر است. اگر از محصولات با کیفیت در ساخت جعبه آتش نشانی استفاده شود، طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. بعضی از جعبه های آتش نشانی به صورت کاملا سفارشی طراحی و تولید می شوند. این جعبه ها نسبت به نمونه های مشابه افزایش قیمت ناچیزی دارند.
شما می توانید بهترین جعبه های آتش نشانی موجود در دیجی کالا را از وب سایت رسمی گروه تولیدی-صنعتی مزینانی با قیمتی باورنکردنی خریداری نمایید.

بررسی قیمت جعبه آتش نشانی دیجی کالا

جعبه آتش نشانی مزینانی

محصولات با کیفیت این گروه تولیدی و صنعتی به یکی از محصولات برتر در این عرصه تبدیل شده است. آنچه اهمیت دارد ضرورت استفاده از یکی از این جعبه ها در هر واحد مسکونی، تجاری، صنعتی و تولیدی است. تمامی جعبه های تولیدی گروه مزینانی توسط کارشناسان محترم آتش نشانی بررسی و کنترل می شوند و تمامی این جعبه ها منطبق بر استاندارد های روز سازمان آتش نشانی است. مدل های مختلف و متنوع گروه مزینانی می تواند امنیت خاطر و ایمنی را برای خریداران به همراه داشته باشد زیرا حادثه خبر نمی کند. سایت گروه تولیدی و صنعتی مزینانی انواع مختلف محصولات جعبه آتش نشانی را به همراه قابلیت ها و ویژگی های آن ها را عرضه نموده است.
علاوه بر آن جعبه آتش نشانی مزینانی از سایت دیجی کالا نیز قابل خریداری است. تنها کافی است به سایت مزینانی و یا دیجی کالا مراجعه نموده و با بررسی قیمت و کیفیت و ویژگی های جعبه های متنوع این گروه تولیدی بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید جعبه های آتش نشانی گروه مزینانی از طریق اینترنت این فرصت را فراهم می آورد تا بتوان به دقت تمامی ویژگی های مدل های مختلف را بررسی نمود و بهترین و مناسب ترین جعبه را انتخاب کرد.

 

نوشتن دیدگاه