جعبه آتش نشانی فایبرگلاس

متأسفانه حادثه ی آتش سوزی، اتفاق از قبل پیش بینی شده ای نیست. طبیعت ما انسان ها به گونه ای است که همیشه از خطرات احتمالی که ممکن است اتفاق بیافتد، دوری می کنیم و به فکر جلوگیری از آن ها هستیم و یا زمانیکه حادثه اتفاق افتاد در پی رفع مشکل خواهیم بود. هنگامی که آتش سوزی اتفاق می افتد باید از تجهیزاتی که در مهار کردن آتش به ما کمک می کند، استفاده کنیم. یکی از این ابزارهای مهم و مورد نیاز، جعبه های آتش نشانی است که شامل تجهیزاتی از جمله کپسول آتش نشانی، سرلوله و شلنگ قرقره آتش نشانی 20 تا 25 متری می باشد.

خصوصیات بدنه فایبرگلاس

فایرباکس فایبرگلاس به سبب داشتن بدنه ای از این جنس، عایق بوده و در صنایع دریایی جهت نصب بر روی کشتی ها، سکوهای نفتی و دریایی طراحی شده است زیرا در آب و هوای شرجی و بسیار مرطوب مقاومت بالای خود را حفظ می کند و مانع از پوسیدگی جعبه و تجهیزات داخل آن خواهد شد همچنین فایبرگلاس سبک و مستحکم است و باعث نگهداری هر چه بهتر تجهیزات آتش نشانی می شود. اهمیت تجهیزات آتش نشانی در زمان بروز آتش سوزی بر هیچ کس پوشیده نیست در نتیجه باید از آن ها به خوبی نگهداری شود. جعبه آتش نشانی فایبرگلاس به دلیل جنس مقاوم خود، بهترین گزینه برای محافظت و نگهداری از کپسول و بقیه وسیله ها است.

فروش جعبه آتش نشانی فایبر گلاس در مزینانی

شما می توانید با مراجعه به سایت مزینانی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و از قیمت های مناسب آن مطلع شوید. شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مزینانی خریدی آسان و راحت را تجربه کنید. مزینانی در تلاش است که بهترین محصول و با کیفیت عالی را به بازار عرضه کند و نظر مشتریان خود را جلب نماید. با مزینانی در ارتباط باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید و بهترین محصول را خریداری کنید.

 
نتایج 1 تا 1 از کل 1 نتیجه